Quickribbon

21.Әртүрлі. Мақалалар.

Кәпірлердің мал-мүлкі халәл ма?!

Мейірімді Рахымды Аллаһтың атымен!

Біз Өзін ғана мадақтайтын және Өзінен ғана көмек пен кешірім тілейтін Аллаһқа мақтаулар болсын! Аллаһтан өзіміздің нәпсіміздің және амалдарымыздың жамандығынан пана іздейміз. Кімді Аллаһ тура жолмен жүргізсе, оны ешкім адастыра алмайды. Ал, кімді Аллаһ тастап қойса, оны ешкім тура жолға сала алмайды. Жалғыз Аллаһтан басқа құлшылыққа лайықты ешкім жоқтығына куәлік береміз, және Мухаммад – Аллаһтың құлы әрі Оның Елшісі екеніне куәлік береміз.

Ал содан соң:

Сонғы кезде жас мұсылмандардың арасында кез-келген кәпірдің мал-мүлкі халәл, және ол қандай жолмен иемденгені - алдап-арбау, ұрлау жолымен бе, немесе күштеп тартып алынған ба – маңызды емес деген пікір пайда болды.
Бұл пікір - Аллаһ Тағаланың шариғатына қайшы келетін және хауәридждерге тән адасушылық болып табылады!

Имәм әш-Шәхристәни былай деген: “Хауәридждер келісім-шартта болған және джизья төлейтін кәпірлердің  мал-мүлкін халал деп есептеген. Және осыны рұқсат етпегендерден бас тарту міндетті деп есептеген!” Қараңыз “әл-Миләл уә-ннихәл” 118.

Мұндай  пікірді негізінен жұмыс істеуге және адал жолмен табыс табуға ерінетін іс жақпастар мен бандиттер өздерінің істеп жүргендерін ақтау үшін, немесе білгір деп санайтындары өздерін адасушылыққа салған білімсіз мұсылмандар таратып жүр. Мұндайды жариялаушылар өте қауіпті жағдайда тұр, өйткені, олар Аллаһ харам еткен нәрсені халәл етіп жатыр, ал бұл – күпірлік болып табылады, және Исламға қиянатшылдық пен ішмерездікті телиді.

Аллаһ Тағаланың шариғатында кәпірлердің мал-мүлікі екі жағдайда ғана халәл болатынын білу керек:

1.   Джихадта, кәпірлермен шайқасу кезінде.

2. Кәпірлердің жерін бағындырғанда, олардың барлық мал-мүлікі мұсылмандардың иелігіне өтеді.

Міне – осы-ақ. Ал басқа жағдайларға келер болсақ, кәпірлердің мал-мүлікі халәл болып табылмайды, өйткені, егер кәпір - мұсылмандарға қарсы соғысушы болып табылмаса,  онда оның өмірі мен мал-мүлкіне қол соғу - зұлымдық болып табылады! Читать далее… »

Имам Ибн әл-Мубәракқа телінетін өлең жайлы

Мейірімді Рахымды Аллаһтың атымен

Әлемдердің Раббысы – Аллаһқа мадақ, Пайғамбарымыз Мухаммедке, оның отбасы мүшелеріне және барлық сахабаларына Аллаһтың сәлемі мен игілігі болсын.

Ал содан соң:

Мұсылмандардың арасында имам ибн әл-Мубәракқа телінетін өлеңдер кең таралған. Ол өзі рибәтта (ислам шекараларын қорғауда) болып,  имам  әл-Фудайль ибн ‘Ийядқа мазмұны төмендегідей өлең жолдарын жіберген деп айтылып жүр:  «Йә, Екі Харамда (Мекке мен Мәдина) ғибадат етуші! Егер сен бізді көргеніңде, өзіңнің ғибадатыңда  ойнап тұрғаныңды түсінер едің. Егер сенің бетіңді көз жастарың жуып жатса, біздің мойындарымызды өзіміздің қанымыз жууда. Ал, егер сен өзіңнің атыңды түкке тұрмас нәрсемен шаршатқан болсаң, біздің аттарымыз таңда шаршады…».

Бұл дерек араб елдерінде де, араб емес елдерде де,  мұсылмандардың арасында едәуір кең таралған. Оны кейбір имамдар өздерінің жұма құтпаларында, және әртүрлі қиссашылар (қуссас) жиналыстарында жиі айтады. Бұл өлеңдер нашидтер сияқты әуендетіліп айтылады және оларға «Йә ‘абидәл-харамейн» деп аталатын нашидтер жинағы да арналған. Бұл уақиғаны түрлі уағызшылар саләфтар үшін ең жақсы ғибадат – бұл джихад дегенге дәлел ретінде жиі таратады. Читать далее… »

Жауласушы және жауласпаушы кәпірдің арасындағы айырмашылық туралы

Мейірімді Рахымды Аллаһтың атымен

Аллаһ Тағала кәпірлерді екі санатқа жіктеді: жауласушыларға және жауласпаушыларға.

Жауласпаушы кәпірлерге - олармен келісім-шарт немесе бітім бар, сондай-ақ, өлтіруге тыйым салынған: әйелдер, қарттар, балалар, қызметкерлер сияқты кәпірлер жатады.

Көптеген жас мұсылмандарда бұл мәселеге байланысты білімнің болмауына қарамастан, жоғарыда аталғандарға Құранда да, Сүннетте де дәлелдер көп.

Аллаһ Тағала айтады: «Аллаһ дін жайында сендермен соғыспаған және жүрттарыңнан қуып шығармағандарға жақсылық қылуларыңа, әділдік етулеріңе тыйым салмайды. Расында, Аллаһ турашылдарды жақсы көреді (әл-Мумтаханә 60: 8).

Кейбір имамдар бұл аятты күші жойылған деп есептеді, алайда бұған ешқандай дәлел жоқ.

Имам әл-Қуртуби «Бұл аяттың күші көпқұдайшылдармен соғысу әмірімен жойылған» деп есептейтін имамдардың пікірін келтіріп, былай деді: «Ал, тәпсіршілердің басым бөлігі бұл аяттың күші жойылмаған деп есептейді». “Тафсир әл-Қуртуби” 12/321.

Читать далее… »

Ғалымдардың шейх Мухаммад Нәсыруддин әл-Әлбәни жайында айтқан сөздері

Мейірімді Рахымды Аллаһтың атымен

Шейх Мухаммад Нәсыруддин ибн Нух ибн Әдам Нәджәти әл-Әлбәни – біздің ғасырымыздың ұлы ғалымы. Ол хиджра жыл санауы бойынша 1333-жылы (1914 ж.) Шкодер қаласында (Албанияның бұрыңғы астанасы) туылды.

Оның әбырой-мәртебесі мен білімінің деңгейіне нұсқау үшін өз ғасырының ғалымдарының  оның көзі тірісінде-ақ, сондай-ақ оның өлімінен кейін ол туралы айтқан сөздерін келтіру жетіп асады.

Ибн Баздың ұстазы - шейх Мухаммад ибн Ибрахим шейх әл-Әлбәни туралы былай деді: “Сүннетті ұстанушы, ақиқаттың көмекшісі және адасушылықтардың жақтаушыларының қарсыласы”.  “Мухаддисуль-‘асри уә нәсыру-Ссуннә” 32.

Шейх Ибн Баз ол туралы былай деген: “Мен қазіргі кезде аспан астында әл-Әлбәниден көбірек білетін адамды білмеймін!” “Кәукәба мин әимәтиль-хуәда” 227. Читать далее… »

Ғалымдарға жүгіну әмірі туралы

Мейірімді Рахымды Аллаһтың атымен

Аллаһ Тағала былай деді:

«Егер өздерің білмесеңдер, білім иелерінен сұраңдар». (ән-Нәхль 16: 43).

Бірде Пайғамбар (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын) бір топ адамдардың Құранға байланысты айтысып жатқанын естіп, былай деді: «Ақиқатында, осы - сендерге дейін болып өткендерді опат еткен еді. Олар Аллаһтың Кітабының аяттарын біріне-бірін соғатын.[1] Ақиқатында, Аллаһ Тағала Кітапты бірі мен екіншісін жоққа шығару үшін емес, бірімен екіншісін растау үшін түсірді. Оның ішінен өздеріңе анық болғанды алыңдар да, ал білмейтіндеріңді соны білетіндерге қалдырыңдар!» Әхмәд 2/181, ‘Абдур-Раззақ 20367. Хадистің сахихтығын Ибн Кәсир, әл-Бусайри және әл-Әлбәни растаған.

Джәбир ибн ‘Абдуллаһ былай деп баяндайтын: “Бірде бір адам біз сапарда  кезімізде тасқа  соғысып, басын жарып алды, кейін ұйқыда жатқанда ол ихтилям (поллюция) болды да, ол сапарластарынан: «Мен құммен тазару (тайямум) жасасам болады ма?» - деп сұрады. Олар: «Біз саған (мұны рұқсат ететін) бір ерекшелік көріп тұрған жоқпыз, өйткені сен сумен де шомыла аласын», - деп жауап берді. Кейін ол шомылды да, өліп қалды. Ал, біз пайғамбарға (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын) келіп осыны айтып бергенде, ол: «Олар оны өлтірді, Аллаһ оларды опат етсін! Олар білмеген нәрсесін сұрай алмадыма не?! Өйткені, ақиқатында, білмеудің емі - сұрақ ғой! » - деді”. Әбу Дауд 284, әд-Дарақутни 1/69. Имам Ибн әс-Саккан және шейх әл-Әлбәни хадисті сахих деді. Читать далее… »

Ғаламдық мәселелер (ән-нәузиль) бойынша кім шешім шығара алады

Мейірімді Рахымды Аллаһтың атымен

«Нәуәзилге» мұсылман үмметінің басына келіп түскен күрделі мәселелер жатады, олар – джихад, хурудж (әмірге қарсы шығу), жаппай бойкот т.б.

Ислам – өзінің қатаң заңдары мен үкімдеріне ие дін, және онда анархияға орын жоқ. Шариғат қандайда бір мәселелелерді құзыреті жоқ адамдарға шешуге қатаң тыйым салады,  әсіресе, бұл Ислам үмметінінің проблемаларына қатысты.

Аллаһ Тағала былай деп айтады: «Қашан оларға (мұсылмандарға) аманшылықтан немесе қауіп-қатерден хабар келсе, олар оны жайып жібереді. Егер олар оны, Пайғамбарға не өздерінің іс басындағыларына ұсынса, олардан оның мән-жайын зерттей алатындар білер еді». (ән-Нисә 4: 83).

Іс басындағылар – бұл ғалымдар және мұсылмандардың әмірлері. Қараңыз “Тафсир әл-Қуртуби” 3/341. Читать далее… »

Мұсылман ғалымдарының қазіргі заманның үндеулеріне берген жауаптары

Құрастырушы : шейх Мұхаммед бин Хусейн бин Саәд әл-Суфран әл-Кәхтәни

араб тілінен орыс тіліне аударған: Владимир Абдулла Нирша

қазақ тіліне орыс тілінен аударған: Ілияс Сырым

Арабша мәтінінің редакциясын басқарған Сауд Арабия Корольдігі Ең ірі ғалымдары Комитетінің мүшесі, доктор: шейх Салих бин Фәузан әл-Фәузан

Орыс тіліндегі бірінші басылымның редакторы: муфтий Исмаил-хазрат Шангареев

Бұл кітапта Сүннет жолын ұстанған ең ірі ғалымдардың жауаптары жинақталған. Егер қаласаңыз, оларды бүгінгі күнде сәнге айналған «вахаббист» сөзімен атаңыз. Бұл жауаптарда террористік актілердің кез-келген түрінен, бейбіт адамдарды өлтіруден және ұрлаудан, өзін-өзі өлтіруден, жарылыстардан қорқытып айтылатын ескерту бар, өйткені мұндай іс-әрекеттер озбырлыққа және жәбірлеуге жатады.

Сондай-ақ, бұл жауаптар осы адасушылық жолын ұстанып жүргендердің күмәндарын теріске шығарады. Осы тақырыпқа қатысты ғалымдардың сөйлеген сөздерінің басым бөлігі 11-қыркүйектегі әйгілі уақиғалардан көп уақыт бұрын айтылған болатын, бұл, өз кезегінде, Исламның оларға ешбір қатысы жоқ екендігіне күә болады. Бұл пәтуаларды оқу – әрбір әділ адамның құқығы болып табылады және шындықты білуге ұмтылған барлық сауатты адамдардың мүддесіне үйлеседі.

Екінші орысша басылымының редакциясын басқарған © «ОБЩЕСТВО ВОЗРОЖДЕНИЯ ИСЛАМСКОГО НАСЛЕДИЯ»

КУВЕЙТ, 2008 Читать далее… »

Әшекейге әуестік!

Дініміз Ислам адамның бақытқа жетуі үшін барлық жағдайларды қарастырады. Құран мен Пайғамбарымыздың сүннетінде келген тиымдар соның айғағы.
«Әс-сахих» кітабында Әл-Бұхари Пайғамбарымыздың қалыңдығына не сыйлау керек екенін сұраған адамға: «Сақина сыйласаң, темірден соқтыр» дегеніне куәлік етеді. Бұған қарап әйелдерге әшекейлер рұқсат етілгенін, бірақ алтын болмағаны дұрыс екенін көреміз.
Жалпы, әйелдерге әсемдік бұйымдарының рұхсат етілуі олардың жаратылысынан әсемдікке, әдемілікке құмарлығы мен соған сүйіспеншілігінен, - деп түсіндіреді ілім иелері. Алайда әйелдер сақина, жүзік тәрізді әсем әшекейлерді ер адамдардың назарын өзіне аударту үшін тақса, олардың бұл ісі –харам. Читать далее… »

Powered by WordPress | Designed by: Premium WordPress Themes | Thanks to Themes Gallery, Bromoney and Wordpress Themes
Видео | Аудио лекции| Книги | Статьи| Ринат Абу Мухаммад |Дарын Мубаров| Наиль Абу Салих | Арсен Абу Яхья | Салим абу Умар | Имам Алмат | Эльмир Кулиев|