Quickribbon

02.Мәнһәж. Мақалалар.

Чаша пророка (мир ему и благословение Аллаха)

Вопрос: Ас саляму аляйкум уважаемые братья недавно привезли так называемую чашу пророка Мухаммада (саллаллаху алейхи уа саллям),  в Чечню, хранимую до сих пор в Англии?  Прошу братьев ответить на вопросы связанные с такими реликвиями. Баракаллаху фикум.

Ответ: Осталось ли что-либо из вещей пророка (мир ему и благословение Аллаха) на сегодняшний день?
Вначале необходимо отметить, что узаконенность табаррука тем, что осталось от пророка (мир ему и благословение Аллаха) остается действительной и сегодня. Узаконенность этого не ограничивается лишь на сподвижниках и их последователях, так как на это ограничение нет каких-либо доводов.
Однако, здесь необходимо обратить внимание на несколько пунктов: Читать далее… »

Фитналар кезінде және мұсылмандардың халифасы болмаған кезде не істеу керек?

Мейірімді Рахымды Аллаһтың атымен

Бірде Хузәйфәдан (Аллаһ оған разы болсын): «Қандай фитна ең жаман болып табылады?» - деп сұрағанда, Ол: Сенің алдыңда игілік пен жауыздық болып, сен қайсысын істеу абзал екендігін білмеген кезің! – деп жауап берді. Ибн ‘Абдуль-Барр “әл-Исти’аб” 1/335, Ибн әл-Асир “Асад әл-ғаба” 1/468.

Хузәйфә айтатын: «Әдетте адамдар Аллаһтың Елшісіне, Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын болсын, игілік туралы сұрақтар қоятын еді, ал мен жамандық туралы сұрайтынмын, өйткені ол (жамандық) менің басыма түседі деп қауіптенетінмін. (Бірде) мен: «Йә, Аллаһтың Елшісі! Надандық кезінде біз ең нашар хәлде едік; кейін Аллаһ бізді осы игілікке жеткізді, ал осы игіліктен кейін жамандық қайта оралып келеді ме?» - деп сұрадым.  Ол: «Ия», - деп жауап берді.  Мен: «Ал сол жамандықтан кейін игілік қайта оралып келеді ма?» - деп сұрадым. Ол: «Ия, бірақ онда бір кемшілік болады», - деп жауап берді. Мен: «Оның кемшілігі не нәрседе болады?» - деп сұрадым. Ол: «Басқаларды мен басқаратынымнан өзгеше басқаратын адамдар пайда болады, және сендер олардың істерін көресіңдер және оларды тәрк етесіңдер», - деді. Мен: «Сол игіліктен кейін қандай да бір жамандық келеді ма?» - деп сұрадым. Ол: «Ия, тозақтың қақпаларына шақырушылар (пайда болады), және (олардың шақыруына) жауап бергенді олар оған (тозаққа) тастатады», - деді. Мен: «Я, Аллаһтың Елшісі, бізге оларды сипаттап бер», - деп сұрадым. Ол: «Ия. (Олар) біздің халқымыздың адамдарынан (болады) және біздің тілімізбен сөйлейді», - деді. Мен: «Я, Аллаһтың Елшісі! Менің өмір сүруімнің тұсында осылар орын алса, (мен не істеуім керек) деп ойлайсың?» - деп сұрадым. Ол: «(Шынайы) мұсылмандардың әл-жамаасынан және олардың әмірінен кетпей ұстан», - деді. Мен: «Ал олардың ішінде (осындай) әл-жамаа да, әмір де болмаса ше?» - деп сұрадым. Ол: «Онда ол топтардың  барлығынан алшақ бол, тіпті талдың тамырына тістеріңмен қатты жабысып алып, өлгеніңе дейін осындай жағдайда қалуға тура келсе де!» - деді». әл-Бухари 3606, Муслим 1847. Читать далее… »

Терактілерді жасаушылар кім екендігі туралы ғалымдардың пәтуалары

Шейх Ибн Баз айтатын: “Бұл терактілерді Аллаһқа және Ақырет күніне иман келтірмегендер жасайтынына күмән жоқ. Аллаһқа және Ақыретке шынайы иман келтіргендердің арасында, сен  осындай орасан зор зиян және ұлы бұзақылық алып келетін жиіркенішті қылмысты жасаушыларды көрмейсің. Мұндайды тек өшпенділікке, ызаға, көреалмаушылыққа және зиянкестікке толы болған  кесірлі (бұзық) жүректерінде Аллаһқа және Оның Елшісіне, Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын, шынайы иманы болмағандар ғана істей алады!” Қараңыз “Фәтәуә Ибн Баз” 7/120.

Шейх Ибн Базға: «Сіз «Жәмәат әл-джихад» атты топ туралы және олармен ынтымақтастықта болу туралы не айта аласыз?» - деген сұрақ қойылғанда, ол: “Біз олармен ынтымақтастықта болмауымыз керек, тіпті оларға сәләм беруге болмайды. Олар еленбеуге тиіс, және адамдарды олардың жауыздығынан сақтандырып ескерту керек, өйткені олар – мұсылмандар үшін фитна (бүлік) және зиян, және олар – шайтанның бауырлары!” Қараңыз “Кәйфә ну’алиджу уәки’анәл-алим” 108. Читать далее… »

Пәтуа бере алатын адамның критерийлері

Біздің үмметіміздің имамдары адам пәтуа беру құқығына ие болуы үшін оған өте қатаң критерийлер қоятын болған:

Ол Құран мен Сүннетті жетік біліп, оларды дұрыс түсінуі керек.

Имам әш-Шәфи’и былай деп айтатын: “Аллаһтың кітабын білетін; (басқа аяттардың) күшін жоюшы (насих) аяттарды және күші жойылған (мәнсух) аяттарды білетін; анық (мухкам) және анық емес (муташәбих) аттар мен олардың тәпсірін білетін; қай аяттар – мединалық, ал қай аяттар – меккелік екенін, олардың ұғымын және түсу себептерін білетін адамнан басқа ешкім пәтуа бере алмайды. Сондай-ақ, ол Аллаһтың Елшісінің (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын) хадистерін; қандай хадистер күшін жоюшы, ал қайсылары – күші жойылған болып табылатынын; және тілді жетік білуге міндетті. Сонымен қатар, ол әділетті, бейтарап,  аз сөзді болуы керек, қаралып жатқан мәселе бойынша келіспеушіліктер туралы білуі керек, және онда талант пен қабілет болуы керек. Және адам осындай болса, онда ол халәл мен харам туралы айтуына, және пәтуа беруіне болады, ал кім ондай болмаса – пәтуа бермейді!” әл-Хатыб “әл-Фәқих уәл-мутафәкқих” 2/330.

Яхья ибн Мә’иннан: “Мың хадис білетін адам пәтуа береді ма?” - деп сұрағанда, ол: «Жоқ!» - деді. Одан: «Ал екі мың?» - деп сұрады. Ол: «Жоқ!» - деді. Одан: «Бес мың ше?» - деп сұрады, ал ол: «Үміттенем, бірақ, ол пәтуа беруге кірісетін болса, бұл да оған жеткіліксіз. Және кітаптардағыны, олардағы түсінбеушіліктер мен келіспеушіліктерден болған нәрселерді түсінбей, жинау да жеткіліксіз болады. Ақиқатында, білім - бұл түсіну мен хабардар болу, ал жаттап алғанның көптігі – (білім) емес”, - деді. “әл-Джәми’уль-ахләқи-ррауи” 2/174. Читать далее… »

Мұсылмандардың әмірлерін істеген күнәлары, бұзақылықтары және зұлымдығы үшін балағаттауға тыйым салынғандығы жөнінде

Мейірімді Рахымды Аллаһтың атымен!

Біз Өзін ғана мадақтайтын және Өзінен ғана көмек пен кешірім тілейтін Аллаһқа мақтаулар болсын! Біз Аллаһтан өзіміздің нәпсіміздің және амалдарымыздың жамандығынан пана іздейміз. Кімді Аллаһ тура жолмен жүргізсе, оны ешкім адастыра алмайды. Ал кімді Аллаһ тастап қойса, оны ешкім тура жолға сала алмайды. Жалғыз Аллаһтан басқа құлшылыққа лайықты ешкім жоқтығына күәлік береміз, және Мухаммад – Аллаһтың құлы және Оның Елшісі екеніне куәлік береміз.

Содан соң:

Ақиқатында, ең жақсы сөз бұл – Аллаһтың Кітабы, ал ең жақсы жол – бұл Мухаммедтың, Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын, жолы. Ал ең жаман амалдар бұл – бидғаттар, әрбір бидғат бұл – адасушылық, ал әрбір адасушылық – Тозақта.

Ал, мұсылман әмірлерін істеп жатқан күнәлары, бұзақылықтары мен зұлымдығы үшін балағаттауға және қаралауға қатысты айтар болсақ, шариғат бұған қатаң тыйым салады! Бұл – бүгінгі күні, шындығында да, біздің үмметіміздің  қасіреті! Ал мұның себебі – біздің өзіміздің Пайғамбарымыздың, Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын, жолынан ауытқуымызда болып тұр. Бұл әмірлер аспаннан түспеді ғой?! Олар біздің ортамыздан шықты және мұсылмандардың себебінен олар осындай, және бұған Аллаһ Тағаланың мына сөздері дәлел болады: «Осылайша залымдардың істегендері себепті бірін-біріне үстем қыламыз». (әл-Ан’ам 6: 129). Читать далее… »

Мұсылмандарды өлтіру – Жәннәтқа апарар жол болып табылады ма?!

Доктор Салих әс-Сухеймидің, Аллаһ оған есендік берсін, лекциясынан кесінді:

«…Опат етуші күнәлардың қатарына – Аллаһ өлтіруге тыйым салған тірі жанды өлтіру жатады, оған заңды негіз боған жағдайдан басқа. Құдыретті де Ұлы Аллаһ былай дейді: «Кім бір мүмінді әтейге өлтірсе, оның жазасы - ішінде мүлде қалатын Тозак болады. Сондай-ақ, оған Аллаһтың ашуы, қарғысы болып және оған зор қинау әзірлеп қойған!» (Кұран 4: 93).

Ол оны қалай өлтірсе де, дүние мүдделеріне үшін ба, немесе дүние игіліктері үшін ба, немесе бүгіңгі күні біреулер батылы барып жатқандай. «Тозақтың иттері», осы заманның хауариждері кімді өлтіруге батылы барды? Қаны харам болған, жазықсыз мұсылмандарды, немесе мұсылмандардың кепілдігінің, немесе қорғауының астында өмір сүріп жатқан адамдарды.

Пайғамбар, Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын, былай деп айтты:«Бұл дүниенің опат болуының маңызы Аллаһ үшін…» неден төмен? «… мұсылманның қанының төгілуінен». Читать далее… »

Кәпірлердің мал-мүлкі халәл ма?!

Мейірімді Рахымды Аллаһтың атымен!

Біз Өзін ғана мадақтайтын және Өзінен ғана көмек пен кешірім тілейтін Аллаһқа мақтаулар болсын! Аллаһтан өзіміздің нәпсіміздің және амалдарымыздың жамандығынан пана іздейміз. Кімді Аллаһ тура жолмен жүргізсе, оны ешкім адастыра алмайды. Ал, кімді Аллаһ тастап қойса, оны ешкім тура жолға сала алмайды. Жалғыз Аллаһтан басқа құлшылыққа лайықты ешкім жоқтығына куәлік береміз, және Мухаммад – Аллаһтың құлы әрі Оның Елшісі екеніне куәлік береміз.

Ал содан соң:

Сонғы кезде жас мұсылмандардың арасында кез-келген кәпірдің мал-мүлкі халәл, және ол қандай жолмен иемденгені - алдап-арбау, ұрлау жолымен бе, немесе күштеп тартып алынған ба – маңызды емес деген пікір пайда болды.
Бұл пікір - Аллаһ Тағаланың шариғатына қайшы келетін және хауәридждерге тән адасушылық болып табылады!

Имәм әш-Шәхристәни былай деген: “Хауәридждер келісім-шартта болған және джизья төлейтін кәпірлердің  мал-мүлкін халал деп есептеген. Және осыны рұқсат етпегендерден бас тарту міндетті деп есептеген!” Қараңыз “әл-Миләл уә-ннихәл” 118.

Мұндай  пікірді негізінен жұмыс істеуге және адал жолмен табыс табуға ерінетін іс жақпастар мен бандиттер өздерінің істеп жүргендерін ақтау үшін, немесе білгір деп санайтындары өздерін адасушылыққа салған білімсіз мұсылмандар таратып жүр. Мұндайды жариялаушылар өте қауіпті жағдайда тұр, өйткені, олар Аллаһ харам еткен нәрсені халәл етіп жатыр, ал бұл – күпірлік болып табылады, және Исламға қиянатшылдық пен ішмерездікті телиді.

Аллаһ Тағаланың шариғатында кәпірлердің мал-мүлікі екі жағдайда ғана халәл болатынын білу керек:

1.   Джихадта, кәпірлермен шайқасу кезінде.

2. Кәпірлердің жерін бағындырғанда, олардың барлық мал-мүлікі мұсылмандардың иелігіне өтеді.

Міне – осы-ақ. Ал басқа жағдайларға келер болсақ, кәпірлердің мал-мүлікі халәл болып табылмайды, өйткені, егер кәпір - мұсылмандарға қарсы соғысушы болып табылмаса,  онда оның өмірі мен мал-мүлкіне қол соғу - зұлымдық болып табылады! Читать далее… »

Ислам шақыруының (дағуатының) негізін қалаушы принциптер

Мейірімді, Рахымды Аллаһтың атымен!

Бұл мақаланың негізіне шейх Салих әл-Фәузанның, Аллаһ оған есендік берсін, шейх Раби’ әл-Мәдхалидің, Аллаһ оған есендік берсін «Пайғамбарлардың Аллаһқа шақыру әдістеріндегі даналық пен қисын» кітабына жазған кіріспесі алынған. Аталған кітапты орыс тіліне аударған – Кулиев Эльмир.

Бізге Өзінің Елшісінің жолына ілесуді және Өзінің дінін уағыздауды әмір еткен әлемдердің Раббысы - Аллаһқа мадақ. Пайғамбарымыз Мухаммедке оның отбасына, сахабаларына және барлық дұрыс ізбасарларына  Аллаһтың сәлемі мен игілігі болсын.

Аллаһқа шақыру – бұл Мухаммед пайғамбар (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын) және оның ізбасарлары ілескен жол. Бұл жөнінде Аллаһ Тағала былай деді:  «Айт: «Менің жолым - осындай. Мен және маған ергендер Аллаһқа ашық дәлелге (кәміл сенімге) сәйкес шақырамыз. Аллаһ - Пәк және мен – көпқұдайшылдардан емеспін».  (Юсуф 12: 108).

Мұның үстіне, Аллаһқа шақыру – бұл Жаратушының барлық елшілерінің және барлық муминдердің миссиясы, Аллаһ Тағала оларға адамдарды қараңғылықтардан жарыққа, күпірліктің тұңғиығынан хақ сенімге, көпқұдайшылдықтың милауытынан бір Аллаһқа құлшылық етуге, Тозақтан Жәннәтқа шығаруға деген міндеттілік жүктеді. Алайда, бұл шақыруды белгілі шарттарға сәйкес жүргізу міндетті болады, және оның біреуі бұзылса, бұл - Исламның таралуына кедергі жасайды. Ал сонда адамдар қанша тырысса да, және қанша уақыттарын сарп етсе де – олардың уағыз-құтпалары қалаулы нәтиже бермейді. Міне дәл осындай жағдай осы ережелерді басшылыққа алмайтын көптеген мұсылмандармен бүгіңгі күні орын алуда. Читать далее… »

ИСЛАМ ҮММЕТІНІҢ МЫСАЛЫ

Мейірімді, Рахымды Аллаһтың атымен!

Біз Өзін ғана мадақтайтын және Өзінен ғана көмек пен кешірім тілейтін Аллаһқа мақтаулар болсын! Аллаһтан өзіміздің нәпсіміздің және амалдарымыздың жамандығынан пана іздейміз. Кімді Аллаһ тура жолмен жүргізсе, оны ешкім адастыра алмайды. Ал кімді Аллаһ тастап қойса, оны ешкім тура жолға сала алмайды. Жалғыз Аллаһтан басқа құлшылыққа лайықты ешкім жоқтығына куәлік береміз, және Мухаммәд – Аллаһтың құлы әрі Оның Елшісі екеніне куәлік береміз.

«Әй, иман келтіргендер! Аллаһтан шынайы қорқумен қорқыңдар, әрі тек мұсылман болған күйде ғана өліңдер!» (Әли ‘Им¬ран 3: 102).

«Әй, адамдар, сендерді бір жаннан жаратқан және одан оның жұбайын жаратып, ол екеуінен көптеген ерлер мен әйелдерді таратқан Раббыларыңнан қорқыңдар. Сондай-ақ, араларыңдағы сұрақ-жауаптарыңда ортаға аты салынатын Аллаһтан қорқыңдар және туыстармен қатынасты үзуден сақтаныңдар. Шын мәнінде, Аллаһ тағала - сендерді бақылаушы». (ән-Ни¬сә 4: 1)
Читать далее… »

Ислам үмметіндегі бүлік-фитналардың және бөлінудің себептері

Мейірімді Рахымды Аллаһтың атымен

Біз Өзін ғана мадақтайтын және Өзінен ғана көмек пен кешірім тілейтін Аллаһқа мақтаулар болсын! Біз Аллаһтан өзіміздің нәпсіміздің және амалдарымыздың жамандығынан пана іздейміз. Кімді Аллаһ тура жолмен жүргізсе, оны ешкім адастыра алмайды. Ал кімді Аллаһ тастап қойса, оны ешкім тура жолға сала алмайды. Жалғыз Аллаһтан басқа құлшылыққа лайықты ешкім жоқтығына куәлік береміз, және Мухаммад – Аллаһтың құлы және Оның Елшісі екеніне куәлік береміз.

Содан соң:

Ақиқатында, ең жақсы сөз бұл – Аллаһтың Кітабы, ал ең жақсы жол – бұл Мухаммадтың (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын) жолы. Ал ең жаман амалдар бұл – бидғаттар, әрбір бидғат бұл – адасушылық, ал әрбір адасушылық – Тозақта.

Түрлі идеологиялар мен ағымдардың саны күрт көбейіп, және мұсылмандардың көзқарастары мен сенімдері бөлініп кеткен біздің заманымызда, олардың көбі не істеу және кімді тыңдау керектігін білмей, абдырауға түсіп жүр. Читать далее… »

Жауласушы және жауласпаушы кәпірдің арасындағы айырмашылық туралы

Мейірімді Рахымды Аллаһтың атымен

Аллаһ Тағала кәпірлерді екі санатқа жіктеді: жауласушыларға және жауласпаушыларға.

Жауласпаушы кәпірлерге - олармен келісім-шарт немесе бітім бар, сондай-ақ, өлтіруге тыйым салынған: әйелдер, қарттар, балалар, қызметкерлер сияқты кәпірлер жатады.

Көптеген жас мұсылмандарда бұл мәселеге байланысты білімнің болмауына қарамастан, жоғарыда аталғандарға Құранда да, Сүннетте де дәлелдер көп.

Аллаһ Тағала айтады: «Аллаһ дін жайында сендермен соғыспаған және жүрттарыңнан қуып шығармағандарға жақсылық қылуларыңа, әділдік етулеріңе тыйым салмайды. Расында, Аллаһ турашылдарды жақсы көреді (әл-Мумтаханә 60: 8).

Кейбір имамдар бұл аятты күші жойылған деп есептеді, алайда бұған ешқандай дәлел жоқ.

Имам әл-Қуртуби «Бұл аяттың күші көпқұдайшылдармен соғысу әмірімен жойылған» деп есептейтін имамдардың пікірін келтіріп, былай деді: «Ал, тәпсіршілердің басым бөлігі бұл аяттың күші жойылмаған деп есептейді». “Тафсир әл-Қуртуби” 12/321.

Читать далее… »

Джихад жақсырақ па, білім бе?

Мейірімді рахымды Аллаһтың атымен

Білім алу ғибадатың ең жақсы түрі болып табылатындығын және ол барлық басқа ғибадаттардан  басым түсетінін пайғамбардың өзі (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын) айтатын. Хузәфәдан Аллаһтың Елшісінің (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын): «Білімнің артықшылығы ғибадаттың артықшылығынан жоғарылау ал діннің негізінде игі ар-намыстылық жатыр» - деп айтқаны жеткізіледі. Әл-Хаким, әл-Бәззар. Хадис сахих. «Сахих әл-джәми‘» 4214.

‘Али ибн Әбу Талиб былай деді : “Ғалым ораза ұстаушыдан, түнгі намазға тұрушыдан және мужжәхидтан жақсырақ”. Әд-Димьяты “әл-Матджуру-ррабих” 1/16.

әл-Әзди былай деп айтатын: “Бірде мен Ибн ‘Аббастан джихад жайлы сұрадым, ал ол маған: «Джихадтан жақсырақ болған нәрсе туралы саған айтып беруімді қаламайсын ба, не?» - деп сұрады. Мен: «Әрине (қалаймын)», - дедім. Сонда ол: «Мешіт сал және онда діннің міндеттерін (парыздарды), сүннеттерін және фиқхын  оқыт». әл-Фәсауи “әл-Мә’рифа” 3/503, Ибн ‘Абдуль-бәрр «әл-Джәми’» 1/31. Читать далее… »

Ғалымдарға жүгіну әмірі туралы

Мейірімді Рахымды Аллаһтың атымен

Аллаһ Тағала былай деді:

«Егер өздерің білмесеңдер, білім иелерінен сұраңдар». (ән-Нәхль 16: 43).

Бірде Пайғамбар (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын) бір топ адамдардың Құранға байланысты айтысып жатқанын естіп, былай деді: «Ақиқатында, осы - сендерге дейін болып өткендерді опат еткен еді. Олар Аллаһтың Кітабының аяттарын біріне-бірін соғатын.[1] Ақиқатында, Аллаһ Тағала Кітапты бірі мен екіншісін жоққа шығару үшін емес, бірімен екіншісін растау үшін түсірді. Оның ішінен өздеріңе анық болғанды алыңдар да, ал білмейтіндеріңді соны білетіндерге қалдырыңдар!» Әхмәд 2/181, ‘Абдур-Раззақ 20367. Хадистің сахихтығын Ибн Кәсир, әл-Бусайри және әл-Әлбәни растаған.

Джәбир ибн ‘Абдуллаһ былай деп баяндайтын: “Бірде бір адам біз сапарда  кезімізде тасқа  соғысып, басын жарып алды, кейін ұйқыда жатқанда ол ихтилям (поллюция) болды да, ол сапарластарынан: «Мен құммен тазару (тайямум) жасасам болады ма?» - деп сұрады. Олар: «Біз саған (мұны рұқсат ететін) бір ерекшелік көріп тұрған жоқпыз, өйткені сен сумен де шомыла аласын», - деп жауап берді. Кейін ол шомылды да, өліп қалды. Ал, біз пайғамбарға (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын) келіп осыны айтып бергенде, ол: «Олар оны өлтірді, Аллаһ оларды опат етсін! Олар білмеген нәрсесін сұрай алмадыма не?! Өйткені, ақиқатында, білмеудің емі - сұрақ ғой! » - деді”. Әбу Дауд 284, әд-Дарақутни 1/69. Имам Ибн әс-Саккан және шейх әл-Әлбәни хадисті сахих деді. Читать далее… »

Ғаламдық мәселелер (ән-нәузиль) бойынша кім шешім шығара алады

Мейірімді Рахымды Аллаһтың атымен

«Нәуәзилге» мұсылман үмметінің басына келіп түскен күрделі мәселелер жатады, олар – джихад, хурудж (әмірге қарсы шығу), жаппай бойкот т.б.

Ислам – өзінің қатаң заңдары мен үкімдеріне ие дін, және онда анархияға орын жоқ. Шариғат қандайда бір мәселелелерді құзыреті жоқ адамдарға шешуге қатаң тыйым салады,  әсіресе, бұл Ислам үмметінінің проблемаларына қатысты.

Аллаһ Тағала былай деп айтады: «Қашан оларға (мұсылмандарға) аманшылықтан немесе қауіп-қатерден хабар келсе, олар оны жайып жібереді. Егер олар оны, Пайғамбарға не өздерінің іс басындағыларына ұсынса, олардан оның мән-жайын зерттей алатындар білер еді». (ән-Нисә 4: 83).

Іс басындағылар – бұл ғалымдар және мұсылмандардың әмірлері. Қараңыз “Тафсир әл-Қуртуби” 3/341. Читать далее… »

Аллаһтың Елшісінің (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) ізінен ілесудің маңыздылығы немесе қалдыру (тастау) сүннетінің түсінігі

Аса Қамқор, ерекше Рахымды Аллаһтың атымен

Бұл еңбектің негізіне Аллаһтың дінін оқып зерттеуге және АллаҺ берген ілімді адамдарға жеткізуге өзін бағыштаған біздің ғасырымыздың әйгілі имамы Мухаммад Насыруддин әл-Әлбәнидің[1] аудиотаспасы қойылған.

Аллаһ бізді ақиқатта бекем етсін және мұсылман әлемі осы ұлы ғалымның өлімі себепті жоғалтқанды Аллаһ бізге одан да қайырлырағымен ауыстырсын. Имам әл-Әлбани (Аллаһ оны рахымына бөлесін) 1999 жылдың 2 қазанында 87 жасында дүниеден өтті. Читать далее… »

«Манхадж» деген не? Дағуатты жүргізудің шариғи шарттары бар ма?

Аса Қамқор, ерекше Мейірімді Аллаһтың атымен!

«Мәнһәдж» дегеніміз – мұсылманның бүкіл өмір салты. Ол сенім жүйесін (ақиданы), шариғат үкімдерін (фиқхты), мінез-құлықты (ахләқты) және адамдармен болған өзара қарым-қатынасты (муаммаләтты) қамтиды. Сондай-ақ, «мәнһәдж» сөзінің астарынан «жол», «Аллаһтың үкімдерін жер бетінде орнатудың әдісі» дегенді де түсінеміз. (“Ма’алим фил-мәнһәдж әт-таифәтил-мәнсура” 3-4)

Шейх Салих әл-Фаузанға «мәнһәдж» бен «‘ақида» ұғымдарының айырмашылығы жөнінде сұрақ қойылғанда, ол кісі:

«”Мәнһәдж” сөзінің мағынасы “ақида” сөзіне қарағанда ауқымдырақ ұғымда қолданылады. Мәнһәдж – мұсылманның ақидасын, іс-амалдарындағы жүгінетін басшылығын, мінез-құлығын, адамдармен болған өзара қарым-қатынасын, тіпті бүкіл ғұмырын қамтиды. Яғни, мұсылманның бұл дүниеде ұстанатын (ілесетін) жолы – “мәнһәдж” деп аталады! Ал “ақида” терминіне қелер болсақ, бұл сөздің астарынан иманның негіздерін және лә иләһә иллә-Ллаһ, Мухаммадур-расулу-Ллаһ куәлігінің мағынасын ғана түсінеміз. Демек, “ақида” сөзі осы ұғымдардың аясынан шықпайды», – деп жауап берген. (“әл-Әджуибә әл-муфида” 75) Читать далее… »

Powered by WordPress | Designed by: Premium WordPress Themes | Thanks to Themes Gallery, Bromoney and Wordpress Themes
Видео | Аудио лекции| Книги | Статьи| Ринат Абу Мухаммад | Наиль Абу Салих | Абу Яхья Крымский | Назрутуллах Абу Марьям | Дильмурат Абу Мухаммад |