Quickribbon

Мақалалар

Мәулид тойлау

http://demosite.islamic.kzМәулід тойлауға болама?

Ал пайғамбарымыздың (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) және оның сахабаларының кезінде ол тойланған ба еді? Ал имамдарымыз Әбу Ханифа, Мәлик, Шәфи`и және Ахман ибн Ханбәл мәулидті тойлаған ба еді?
Жоқ! Онда неге біз тойлаймыз?! Неге біз сахабалар мен олардың артынан тура ілескен ғалымдарымыздың жолымен жүрмейміз?! Читать далее… »

Әбу Мансур әл-Матуриди деген кім?

http://demosite.islamic.kz/Аса Мейірімді, ерекше Рақымды Аллаһтың атымен!

Бүгінгі күні имам Әбу Мансур әл-Матурудидің есімі ел аузында жүргені рас, есімі қатты тарағаны соншалық тіпті дінге үш қайнаса сорпасы қосылмайтын кісілер де оны естіген шығар. Әсіресе бұл құбылыс ТМД аймағында кең етек жайған, бұған себеп ел-жұртқа фиқһ мәселесінде ханафи мәзһабын, ал сенім мәселесінде матуруди ақидасын тықпалап отырған Мұсылмандар Діни Басқармаларының өкілдері екені сөзсіз. Алайда, осыншама шу көтеріп жүрген, көптеген ізбасары бар осы «Әбу Мансур әл-Матуруди деген кім?» деген сұрақ туындайды. Оның толық аты-жөні - Әбу Мансур Мухаммад ибн Мухаммад ибн Махмуд ибн Мухаммад әл-Матуруди әс-Самарқанди.
Читать далее… »

Ислам дінінде дос таңдаудың маңыздылығы

АсаРахымды, ерекше Мейірімді Аллаһтың атымен!

Ислам дінінде дос таңдау аса маңызды орын алады, әрі Құран, Сүннет пен ізгі ата-бабалардың сөздерінен осыны жиі кездестіруге болады. Мәселен, Құран мен Сүннет дос ретінде өзімізге ізгі дос пен жолдас таңдауын бұйырып, өзіңнің араласатын жақындарың ретінде кәпірлер немесе пасық мұсылмандар болуына тыйым салады. Мұндай адамдармен достасудың тыйым салынғандығын былайша түсіндіруге болады: адам өз негізінде кіммен дос болса, содан үлгі алып, оған ұқсауға бейім тұрады. Мысалы, діни білім ізденіп жүрген адамдармен араласу – адамды діни білімді ізденуге итермелейді. Тақуа адамдармен араласу – адамды дүниелік игіліктерге қызықпауға үйретеді. Читать далее… »

Рукопожатие после группового НАМАЗА в мечети..

http://demosite.islamic.kzСамо по себе салам с рукопожатием имеет место в Сунне и это весьма хорошее деяние.

От Хузайфы сообщается, что посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) сказал: «Поистине, если один правоверный встретив другого, поприветствует его словами мира, возьмет его за руку и пожмет ее, то прегрешения обоих осыпятся с них подобно тому, как осыпаются листья с дерева». ат-Табарани в “аль-Аусат”. Хадис достоверный. См. “ас-Сильсиля ас-Сахиха” 526. Читать далее… »

Зуль-хижжа айының алғашқы он күнінің артықшылықтары

Расында Аллаһтың бізге берген нығметтерінің  бірі — бізге көптеген
жақсылықтарға жететін әрі молдаған сауаптарға ие болатын маусымдарды нәсіп етуі.

Бұл үмметтің өмірі алдыңғы үмметтерге қарағанда өте қысқа екені белгілі. Пағамбарымыз (саллаллаһу алейһи уа сәлләм) айтады:

” أعمار أمتي ما بين الستين إلى السبعين “

«Менің үмметімнің ғұмыры алпыс пен жетпістің
арасы».
[1] Читать далее… »

Чаша пророка (мир ему и благословение Аллаха)

Вопрос: Ас саляму аляйкум уважаемые братья недавно привезли так называемую чашу пророка Мухаммада (саллаллаху алейхи уа саллям),  в Чечню, хранимую до сих пор в Англии?  Прошу братьев ответить на вопросы связанные с такими реликвиями. Баракаллаху фикум.

Ответ: Осталось ли что-либо из вещей пророка (мир ему и благословение Аллаха) на сегодняшний день?
Вначале необходимо отметить, что узаконенность табаррука тем, что осталось от пророка (мир ему и благословение Аллаха) остается действительной и сегодня. Узаконенность этого не ограничивается лишь на сподвижниках и их последователях, так как на это ограничение нет каких-либо доводов.
Однако, здесь необходимо обратить внимание на несколько пунктов: Читать далее… »

Ұлтшылдық туралы хадис

Аса Қамқор, ерекше Мейіріміді Аллаһтың атымен!

Хадистің мәтіні

Убәй ибн Ка’бтан риуаят етіледі, Аллаһтың елшісі(оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) айтты: «Егер сендер біреудің жаһилия (надандық дәуірі) кезіндегідей өзінің шыққан тегімен мақтанып жатқанын естісеңдер, онда оған өз әкесінің жыныстық мүшесін тістесін деп айтыңдар. Және бұны жанама мағынасында айтпаңдар!».
Бұл хадисті имам Ахмад 5/136, әл-Бухари «әл-Әдабул-муфрад» 2/427, ән-Нәсаи «әс-Сунан әл-Кубра» 8864 және көптеген басқа мухаддистер келтіреді.

Читать далее… »

Құлшылыққа құлшыну – құтылу (немесе құлшылық етпеуге сылтау бар ма?)

http://demosite.islamic.kzАса Қамқор, ерекше Мейірімді Аллаһтың атымен!

 Кіріспе

Құрметті оқырман! Көп адамдар бұл дүниеге не үшін келгенін білмейді. Олар өздерінің жаратылу мақсатынан бейхабар. Өкінішке орай, олардың ішінде өздерін мұсылман деп cанайтындар да аз емес. Аллаһқа құлшылық етуге шақырсаңыз, бет бұрады. Аллаһтан қорқу керек екендігін ескертсеңіз, құлақ аспайды. Сондай кісілердің кейбір күдіктері мен түрлі-түрлі сылтаулары бар. Алайда, Аллаһқа шүкір, негізсіз сылтаулардың ешқайсысы жауапсыз қалдырылмаған. Аллаһ Тағала былай деген:

«Елшілерді қуандырушы, ескертуші ретінде жібердік, олардан соң адамдардың Аллаһқа қарсы айтар еш сылтаулары болмас үшін». (Ниса сүресі, 165-аят) Читать далее… »

Праздничная молитва на открытом месте

http://demosite.islamic.kz

Совершение двух праздничных молитв на открытом воздухе в специально отведенном месте за городом – это Сунна
Шейх Мухаммад Насыруддин аль-Албани
Первое издание

Читать далее… »

Ләйлятуль-Қадр (Қадір түні)

http://demosite.islamic.kz/

 Аса Қамқор, ерекше Мейірімді Аллаһтың атымен!

 Қадір түнінің ұлықтығы мен артықшылығы жайында

Аллаһ Тағала былай деді: «Расында, Біз оны (Құранды) Қадір түні түсірдік. Ал саған Қадір түнінің не екенін не білдіреді? Қадір түні мың айдан да артық. Ол кезде Раббыларының қалауымен Оның әрбір әмірлері үшін періштелер мен Рұх (Жәбрәйіл) түседі. Ол (түн) – таң атқанша сәлем (салям)!» (Ләйләтул-Қадр 1-5).

Аллаһ Тағала былай деді: «Анық Кітаппен ант етемін! Біз оны берекелі түнде түсірдік, әрі Біз ескертеміз. Бұл түні Біздің әмірімізбен барлық дана істер шешіледі» (Духан, 2-5).

Қатада: «Бұл түнде алдағы жыл істерінің тағдыры жазылады», - деді (“Тафсир әт-Табари” 25/65). Читать далее… »

Үрей мен үміт.

Үрей мен үміт
Қап-қара жалын тозақтан қорқам тозақтан
Сұп-суық хабар кеп жете ме деп сол жақтан
Шыжылдап майлар, сатырлап сүйек жанғанда
Лағнет айтып айтып бес күндік сынақ жалғанға Читать далее… »

Истихара намазы

http://demosite.islamic.kz

Аса Қамқор, ерекше Мейірімді Аллаһтың атымен!

Истихара – екі істің жақсырағын тілеу.

Бұл мақаламызды арабтардың арасында кең тараған: «Истихара жасаған және адамдармен кеңескен кісі, ешқашан да өкінбейді» деген мәтелмен бастағымыз келіп тұр. Шынымен де солай, егер адам өз Раббысынан бір іске кірісер алдын дұрыс таңдау жасауға және дұрыс шешім қабылдауға жердем тілесе, содан соң дін жағынан ізгі, дүние жағынан тәжірибелі адамдармен ақылдасса, ешқашан да өз ісінде зиянға ұшырамайтыны анық.
Адам кемшіліксіз емес, адам әлсіз, ол барлық нырсені біле бермейді. Сол үшін көп жағдайда ол қай іске кірісерін білмей, қандай шешім қабылдарың ойлап сасқалақтап қалатын кездерге жиі жолығып отырады. Ол не істеу керек? Читать далее… »

Оразаны бұзатын нәрселер

http://demosite.islamic.kzАса Қамқор, ерекше Мейірімді Аллаһтың атымен!

1. Әдейілеп ішіп-жеу.

Аллаһ Тағала былай деген: «Таңның ақ жібі мен қара жібін ажырата алғандарыңша, жеңдер де, ішіңдер. Сосын кешке дейін ораза тұтыңдар» (әл-Бақара, 187).

Шейх Ибн әл-Қайим айтқан: «Әдейілеп ішіп-жеу оразаны бұзатынында ешқандай қарама-қайшылықтар жоқ» (“Зәдул-мә’ад” 2/60).

Рамазанда айы күндіз әдейілеп тамақтанған адам,үлкен тәубені талап ететін, ұлы күнә жасады.

Сондай-ақ, ғалымдардың көбісі, егер адам тістерінің арасында тұрып қалған тамақты әдейілеп жұтып қойса, оның оразасы есептелмейді деп есептеген.

Имам Ибн Қудама былай айтты: «Тістерінің арасында тамағы қалған адамның жағдайы екі түрге бөлінеді: егер тамақтың кішкентай ғана шағымы жұтып қойылса, әрі оны түкіріп тастауға еш мүмкіндік болмаса, онда ораза бұзылмайды, өйткені бұл түкірік секілді. Ибн әл-Мунзирдің айтуынша, ғалымдар бұған бір ауыздан келіскен. Екінші түрі – бұл, егер тамақтың үлкен шағымы қалса, әрі оны түкіріп тастауға мүмкіншілік бар. Бірақ адам ол шағымды әдейілеп жұтып қойса, онда оның оразасы ғалымдардың көпшілігінің пікірі бойынша бұзылады. Себебі, ол тамақтанумен тең» (“әл-Муғни” 3/260). Читать далее… »

Оразаның шарттары мен тіректері

Аса Қамқор, ерекше Мейірімді Аллаһтың атымен!

1. Ислам дінін ұстану
Ислам дінін ұстану – бұл, бүкіл амалдардың қабыл болуының негізінде жатқан аса маңызды шарт. Аллаһ Тағала былай деді: «Иман келтіруден бас тартқан кісінің амалдары жойылады да, Ахырет күні ол зиянға ұшыраушылардан болады» (әл-Мәида, 5).

Және де Аллаһ Тағала: «Саған (Әй, Мухаммед!) әрі сенен бұрыңғыларға былай уахи етілді: «Егер сен Аллаһқа серік қоссаң, онда сен әлбетте зиянға ұшыраушылардан боласың»», - деді (Зумар, 65).

2. Тыйылу
Жеп-ішу, жыныстық қатынасқа бару сияқты оразаны бұзатын кез-келген нәрседен тыйылу, оразаның бірден-бір шарты болып табылады (“Тухфәтул-фуқаһа” 1/537). Читать далее… »

Шайтан жындардан ба?

http://demosite.islamic.kz

Ассаламу алейкум ва рахматуллахи ва баракатух!

- Адамдар арасында “шайтан баска, жын баска” деген создер бар, Шынымен шайтан мен жын бир жаратылыс па немесе олардын арасында айрмашылык бар ма?

- Уә `аләйкум әс-сәлям уә рахмәту-Ллаһи уә баракәтуһ!
Шайтандар адамдардың ішінен де, жындардың ішінен де болады. Аллаһ Тағала: “Жындар мен адамдардың ішіндегі“, - деді (Нас сүресі, 6-аят). Читать далее… »

«Ақида» сөзінің мағынасы

http://demosite.islamic.kz/Кез келген ислам терминінің екі мағынасы бар: тілдік және шариғи. Әрі осы екі мағына арасында бір байланыс болады. Мысалға, егер «әс-соум» (ораза) терминін қарастырсақ, онда оның Құран аяттарында тілдік және шариғи мағынасында келгенін байқаймыз.
Аллаһ Тағала `Исаның (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) анасы Мәриямның сөздерін келтіріп, былай дейді:
«Аса қамқор (Аллаһ) үшін ораза (әс-соум) атадым…», (Мәриям сүресі, 26-аят). Бұл аятта «әс-соум» (ораза) сөзі тілдік мағынада келіп тұрғаны анық. Себебі аяттың жалғасында Мәриям :
«…Сондықтан бүгін еш адаммен сөйлеспеймін!» (яғни, сөйлесуден тиыламын) - дейді, (Мәриям сүресі,26-аят).
«Әс-соум» (ораза) сөзі тілдік мағынасында, тиылуды білдіреді, кез-келген нәрседен тиылуды. Ал шариғаттық мағынада болса «таң атқаннан, күн батқанға дейін ішіп-жеуден, жыныстық қатынастан тиылуды» білдіретін термин. Бұл мағынасында «әс-соум» (ораза) сөзі келесі аятта келген: «…сендерден кім (Рамазан) айында болса ораза ұстасын», (Бақара сүресі, 185-аят). Читать далее… »

Шейхуль-Ислам Ибн Таймияның «қорғану джихадының ешқандай шарты жоқ» деген сөзінің түсінілуіне және нақтылығына айқындық енгізу

Дайындаған: Әбу ‘Умәр әш-Шами - Әхмәд Абдуль-‘Азиз әл-‘Анзи.

Арабшадан аударған: Қуат Әбу Усама

Әлемдердің Раббысы Аллаһқа мадақ, Пайғамбарымыз Мухаммадқа, оның отбасына,  сахабаларына және оның жолына Ақыретке дейін ілесушілерге Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын.

Ал содан соң:

Әуес-қалаулардың жақтаушылары (әһль-әһуә) өз әуес-қалауларын қарапайым адамдардың алдында ақтау үшін өздерінің бидъаттарын және дінге енгізген жаңалықтарын сенімге лайық болған ғалымдардың сөздерімен әдемі етіп көрсетуін қоймайды. Ал, соның бір мысалы болып - олардың дәлел ретінде шейхуль-Ислам Ибн Тәймияның мына сөздерін келтіруі табылады:  «Ал қорғану шайқасына қатысты айтар болсақ, бұл – ар-намыс пен дінге қол сұғушыға қарсылық көрсетудің ең ауыр түрі болып табылады, сондықтан ол - бірауызды пікір бойынша (ижмәъ), міндеттілік (уәжіп) болып табылады! Және иманнан кейін дін мен тіршілікті бүлдіретін шабуылдаушы дұшпаннан қорғанудан міндеттілеу нәрсе жоқ, ал сондықтан қорғану джихадының (әд-дафъ) ешқандай шарты жоқ, керісінше, қолдан келгенше қорғану керек, және бұған біздің ғалымдарымыз және өзге мазхабтардың ғалымдары нұсқаған». Қараңыз  «әл-Фәтауә әл-кубра» 4/608.

Бұл сөздермен алданған адамдар қорғану джихадының мүлде ешқандай шарттары болмайды, және ол күштің (қудра) болуымен шартталмайды, қорғанудың пайдасы мен зиянын салыстыруды талдаумен де шартталмайды деп есептеуі мүмкін.  Және олар қорғану джихадында кез-келген тәсілмен қатысу қажетті болады деп есептейді, тіпті бұл мұсылмандардың тұтастығының тапталуына, немесе одан шығу жолын Аллаһ Тағала ғана білетін опат болу жағдайына әкелсе де. Осы себептен мен осы шағын еңбекте шейхуль-Исламның аталған сөздерінің шынайы мағынасын түсіндіруді шештім. Читать далее… »

Шейх әл-Люхайданның пәтуасының жалғасы

Назарларыңызға шейх Салих ибн Са’д әл-Люхайданның, Аллаһ оған есендік берсін, пәтуасының жалғасын ұсынамыз!

«…Жас мұсылман үшін және мұсылмандардың топтары үшін Ұлы және Құдыретті Аллаһтан қорқу, ізгі алдыңғы буынның жолын пайдалану, Пайғамбар (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын) және сахабалар ұстанған нәрселерде тақуалық танытуға ұмтылу – маңыздырақ болады!

Егер, мысалы, Сомалиге қарасақ, көтерілістер себебінен ол жердегі биліктің құлауынан кейін бөлінушілікті және күн сайын адам өлтіру болып жатқанын көреміз. Сол сияқты Ауғаныстан да, ол жерге өзін-өзі жарумен және адам өлтірумен айналысатын экстремистік топтар кіріп барған соң, олар (ауғандықтар) өз бас паналарынан айырылды, үрейге салынды, таулар мен шөлдерде өмір сүретін болды, және есірткінің таралуы басталды!

Аллаһтың жолындағы джихадқа байланысты менде насихаттарым бар:

Біріншісі: Шариғи ой-сананың көмегімен біздің кезімізде джихад – болуы мүмкін емес екендігін, өйткені, мұсылмандар қазір әлсіздікте, және олар қандайда бір нәрсені түзете де, өзгерте де алмайтығын ойланып-түсіну керек.! Читать далее… »

Фитналар кезінде және мұсылмандардың халифасы болмаған кезде не істеу керек?

Мейірімді Рахымды Аллаһтың атымен

Бірде Хузәйфәдан (Аллаһ оған разы болсын): «Қандай фитна ең жаман болып табылады?» - деп сұрағанда, Ол: Сенің алдыңда игілік пен жауыздық болып, сен қайсысын істеу абзал екендігін білмеген кезің! – деп жауап берді. Ибн ‘Абдуль-Барр “әл-Исти’аб” 1/335, Ибн әл-Асир “Асад әл-ғаба” 1/468.

Хузәйфә айтатын: «Әдетте адамдар Аллаһтың Елшісіне, Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын болсын, игілік туралы сұрақтар қоятын еді, ал мен жамандық туралы сұрайтынмын, өйткені ол (жамандық) менің басыма түседі деп қауіптенетінмін. (Бірде) мен: «Йә, Аллаһтың Елшісі! Надандық кезінде біз ең нашар хәлде едік; кейін Аллаһ бізді осы игілікке жеткізді, ал осы игіліктен кейін жамандық қайта оралып келеді ме?» - деп сұрадым.  Ол: «Ия», - деп жауап берді.  Мен: «Ал сол жамандықтан кейін игілік қайта оралып келеді ма?» - деп сұрадым. Ол: «Ия, бірақ онда бір кемшілік болады», - деп жауап берді. Мен: «Оның кемшілігі не нәрседе болады?» - деп сұрадым. Ол: «Басқаларды мен басқаратынымнан өзгеше басқаратын адамдар пайда болады, және сендер олардың істерін көресіңдер және оларды тәрк етесіңдер», - деді. Мен: «Сол игіліктен кейін қандай да бір жамандық келеді ма?» - деп сұрадым. Ол: «Ия, тозақтың қақпаларына шақырушылар (пайда болады), және (олардың шақыруына) жауап бергенді олар оған (тозаққа) тастатады», - деді. Мен: «Я, Аллаһтың Елшісі, бізге оларды сипаттап бер», - деп сұрадым. Ол: «Ия. (Олар) біздің халқымыздың адамдарынан (болады) және біздің тілімізбен сөйлейді», - деді. Мен: «Я, Аллаһтың Елшісі! Менің өмір сүруімнің тұсында осылар орын алса, (мен не істеуім керек) деп ойлайсың?» - деп сұрадым. Ол: «(Шынайы) мұсылмандардың әл-жамаасынан және олардың әмірінен кетпей ұстан», - деді. Мен: «Ал олардың ішінде (осындай) әл-жамаа да, әмір де болмаса ше?» - деп сұрадым. Ол: «Онда ол топтардың  барлығынан алшақ бол, тіпті талдың тамырына тістеріңмен қатты жабысып алып, өлгеніңе дейін осындай жағдайда қалуға тура келсе де!» - деді». әл-Бухари 3606, Муслим 1847. Читать далее… »

Терактілерді жасаушылар кім екендігі туралы ғалымдардың пәтуалары

Шейх Ибн Баз айтатын: “Бұл терактілерді Аллаһқа және Ақырет күніне иман келтірмегендер жасайтынына күмән жоқ. Аллаһқа және Ақыретке шынайы иман келтіргендердің арасында, сен  осындай орасан зор зиян және ұлы бұзақылық алып келетін жиіркенішті қылмысты жасаушыларды көрмейсің. Мұндайды тек өшпенділікке, ызаға, көреалмаушылыққа және зиянкестікке толы болған  кесірлі (бұзық) жүректерінде Аллаһқа және Оның Елшісіне, Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын, шынайы иманы болмағандар ғана істей алады!” Қараңыз “Фәтәуә Ибн Баз” 7/120.

Шейх Ибн Базға: «Сіз «Жәмәат әл-джихад» атты топ туралы және олармен ынтымақтастықта болу туралы не айта аласыз?» - деген сұрақ қойылғанда, ол: “Біз олармен ынтымақтастықта болмауымыз керек, тіпті оларға сәләм беруге болмайды. Олар еленбеуге тиіс, және адамдарды олардың жауыздығынан сақтандырып ескерту керек, өйткені олар – мұсылмандар үшін фитна (бүлік) және зиян, және олар – шайтанның бауырлары!” Қараңыз “Кәйфә ну’алиджу уәки’анәл-алим” 108. Читать далее… »

Powered by WordPress | Designed by: Premium WordPress Themes | Thanks to Themes Gallery, Bromoney and Wordpress Themes
Видео | Аудио лекции| Книги | Статьи| Ринат Абу Мухаммад | Наиль Абу Салих | Абу Яхья Крымский | Назрутуллах Абу Марьям | Дильмурат Абу Мухаммад |